Wednesday, July 22, 2009

"MESSY-NESS" AND CHANGES.AND I REALIZE!


salam.saya tak dapat nak bergerak buat kerja coz sangat sangat "stuck".paralyzed sekejap.keadaan menjadi sangat sangat tegang.hari ini 22 Julai 2009.dan lagi 7 hari untuk saya fly ke tempat yang saya akan maklumkan kelak.tense!critics!money!bomb!disease! dan hahahaha..... saya tak dapat nak cakap apa.menjadikan kehidupan cukup messy.dan ya,kehidupan menjadi sangat sangat messy.and,I got to express. dan beberapa hari sebelumnya,saya perasan beberapa perkara yang menjadi perubahan dalam hidup saya sejak beberapa sebelumnya.contohnya:
1)telinga saya sangat senang dengan bunyi bunyian loud.LEFT BEHIND & WAIT AND BLEED(SLIPKNOT) menjadi pilihan telinga sekarang.memang layan.jazz letak tepi sekejap.
2.oh,rambut mengembang dan jambang jambang menjadi tak terurus!aduhai!memang messy!
(langkah penyelesaian,saya buat HAIR-DO dengan barber KAMIL malam tadi dan cukur muka.anda boleh lihat saya agak clean cut sikit hari ni.tak tahan! Kamil senyum tengok saya masuk kedai,coz lepas seminggu lebih,datang lagi.mohawk macam biasa!)
3.cepat lapar.saya mencari nasik setiap 2 pagi.
4.much sweat!
5.listing kerja jadi makin penuh.
6.ada gejala BURN-OUT.(main selipar atas lopak air.hahaha)
7.top up cepat habis
8.cakap setengah setengah.sampai orang yang ajak bercakap menyampah nak tunggu abiskan ayat.sorry =(
9.dehydrated!cepat haus....duh!
10.message-addict-people(tak suka mesej2)
11.dan macam macam lagi.
help me!i'm suffer.i wish i could be at home to be wit mum!
wit luv dan messy-ness

ACHMAD SHAZWAN


P/S:thank to those people.they are good reminder:
1.syahidah nafisa(selalu remind dan update perkembangan kelas.mummy ni)
2.azlan (PC secretary)
3.alang(IRIST - SECRETARY)
4.norayuni azizi(selalu remind makan.bagus budak ni.thank u mate!proposal nanti buat ha!)

4 comments: